topp_medlemsbrev

Meny

FAQ

Mailbox Media MBM AB förmedlar endast beställningar/prenumerationer för våra annonsörer i Sverigehäftet. Annonsörerna tar i sin tur hand om själva beställningar/prenumerationer, utskick av produkter, fakturor och eventuella premier dvs. alla kundärenden.

Kan jag prenumerera på Sverigehäftet?

I dagsläget delas Sverigehäftet ut enbart som en oadresserad direktreklam (ODR).

Jag har tappat bort mitt senaste häfte. Kan ni skicka mig ett nytt häfte?

Sverigehäftet delas ut av postdistributörerna, så det går tyvärr inte att skicka ett nytt häfte.
De flesta av våra aktuella annonser finns även på vår webshop sverigehaftet.se.

Jag brukade få Sverigehäftet tidigare, men inte nu längre. Varför inte?

Det kan hända om du har  t ex en “Ingen reklam tack”-skylt på din brevlåda. Om inte, kontakta oss så kollar vi med postdistributören varför du inte fått ditt ex.

Jag har frågor om produkten jag är intresserad av. Vart vänder jag mig?

Mailbox Media MBM AB ger ut Sverigehäftet, men har inget med annonsörernas kundärenden att göra. Men vi hjälper dig gärna med kontaktuppgifter till våra annonsörer. Kontaktuppgifterna till våra annonsörer hittar du även under fliken Annonsörer.

Jag har frågor ang. min beställning/prenumeration?

Kontakta direkt kundtjänsten på det företaget du beställde varan ifrån. Kontaktuppgifterna till företagen/annonsörer hittar du under fliken “Annonsörer”.

Jag är intresserad av att annonsera i Sverigehäftet. Hur gör jag?

Skicka ett mail till oss så kontaktar vi dig snarast möjligt och berättar mer. Du kan fylla i ett e-postförmulär under fliken “Annonsera” eller kontakta oss direkt på 08-544 963 50.

Jag vill inte längre ha ert nyhetsbrev. Hur gör jag då?

Längst ner på vårt nyhetsbrev finns en länk för avregistrering. Du kan också skicka ett mail till kundservice@sverigehaftet.se.